duminică, 11 septembrie 2011

Ceva frumos de pe un site de statusuri

,,Cautam ceva ..si am dat peste comm-urile voastre ..am citit o mare parte dintre ele unele fiind foarte adevarate despre ceea ce insemna sentimetul de dragoste ,ideea de a insela ,faptul k esti inselat ..si m-am gandit sa-mi las si eu parerea ..probabil unii dintre voi si ma refer stricat la cei de genul masculin ma vor crede idiot (ceea ce probabil as fi ..sau sunt ) ..baieti haideti pana la urma sa fim realisti ,sa credem ceea ce macar spunem pe gura ,nu doar ce credem ..eu unu sunt genu’ de baiat caruia ii plac aventurile de’o seara ..de’o luna ..sa nu se inteleaga k DOAR asta imi place sa fac si scriu la misto sa ziceti k eu am un mot in frunte ..si sunt mai diferit ..nu si eu ca si altii fac parte din categoria baietilor care a frant cateva inimi ale unor fete care nu meritau (RETINETI IDEEA ASTA K O VOI CONTINUA MAI JOS ) ,am avut si cateva relatii care au durat ceva timp ,ceea ce a fost extrem de frumos (pt cei ce se intreaba eu am 22 de ani ,neimpliniti este adevarat dar n-am ajuns pana la varsta asta degeaba ) ..intradevar unui baiat nu ii trebuie decat LOCUL unde sa insele pe cand unei fete ii trebuie si MOTIVUL s’o faca am dreptate ??sunt fete care merita doar f****e si lasate cum ati spus si voi ..sunt fete care merita mai mult de atat ,sunt fete care merita si viata ..FETELELOR nu va iau apararea dar voua uneori nu va ajunge nimic ,k suntem prea iubareti nu e bine ,k suntem ai dreq logic nu e bine ,k va aratam k va iubim nu e bine ,k nu va aratam iarasi intelegeti altceva ..iar pt noi baietii e alta poveste noi vrem mult fara sa oferim nmk ,cerem fara sa dam inapoi ,suntem zmei cand defapt o fata ne poate ingenunchia *sper k nu exista vre’un baiat care sa zica k nu e n-am patit’o niciodata* pt k este un mare mincinos si degeaba a trait ..din punctul meu de vedere dragostea este cea mai mare realizare in viata ,sa fi iubit si si sa iubesti ..ce’i drept nu e singurul lucru care te face sa te simti in al 9lea cer ..dar oricum e un lucru vital in viata asta ..un lucru pt care multi dintre noi ar trebui sa lasam capu’ jos in fata persoanei iubite ,sa facem consensuri ..si daca iubim dc sa mai inselam ?dc sa facem rau cuiva ..?gandeste-te cand faci lucrul asta k il poti primi inapoi ..sa faci rau cuiva sa faci sa sufere pe cineva e foarte usor ..dar sa iubesti e cu totul altceva ..ar trebui sa ne multumesca ceea ce avem ,sa profitam alaturi persoanele importante din viata noastra pt ca si asa viata nu ne rezerva nmk frumos doar ceea ce ne facem cu mana noastra ..ganditi-va ca si asa lumea a luat’o rasna de tot ..sunt un fac al cluburilor (nu de fite ,sau manele ) ,si toti vedem cum se petrece si ce fac unele fete ..eu unu am ajuns la concluzia k tot noi facem k unele fete sa ajunga si scuzati expresi C*RVE din cauza noastra ,noi le facem asa batandu-ne joc de ele ,de ceea ce simt pt noi …intradevar e frumos sa ai o iubita q-minte in lipsa ta ,si c*urva’n pat …nu cred k exista fata care iubeste sa nu se pisiceasca in pat ,sa’i faca pe plac iubitului …tot ceea ce am scris am scris din pura realitate ,din punctul meu de vedere si doar in situatia mea ..si sa-mi continui ideea de mai sus …da am facut unele lucruri de care nu sunt prea mandru ,am furat lucruri ale unor fete (ganditi-va la figurat) dupa care mi-am batut joc cu buna stiinta ..crezand k asa e mersul vietii ,asta e doar nu i-am luat viata nu ?doar k ,cu timpul am inceput sa-mi dau seama k e gresit ,un lucru foarte gresit …repet imi plac aventurile ,doar k de o buna perioada de timp am cunoscut o fata ..simpla ..modesta ..care tocmai k m-a intors pe dos ..mi-a trezit aceel ceva ce e greu de obtinut ,iubirea !baiati ganditi-va bine ,fetelor la fel ..cand iubiti numai dati cu piorul ,faceti imposibilul sa mentineti ceea ce ati realizat ,numai dati cu piciorul pt k o sa primiti la fel ..incepeti sa va multumiti cu putin ..decat sa te distrezi o seara defapt nici atat ..si sa pierzi pt o viata nu merita !tocmai deasta am spun k unii ma vor considera idiot ..n-aveti decat ..ramaneti cu parerea,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu