luni, 5 septembrie 2011

Taie-le macaroana:))


Taie-le macaroana !
Replici idioate de agăţat? NO WAY!

El: Bună, nu te-am mai văzut pe undeva?
Tu: Ba da, tocmai de-aia nu mai dau pe acolo.
El: Sunt fotograf şi caut de mult o figură interesantă ca a ta.
Ea: Eu sunt chirurg plastician şi caut de mult o faţă ca a ta.
El: Nu am mai avut noi o întâlnire sau două?
Ea: Cred că a fost una singură, nu fac aceeaşi greşeală de două ori.
El: Vrei sa ne uităm la un film bun?
Ea: L-am văzut deja pe ăla.
Ea inţeapă ,tu-i dai ţeapă!
Ea: Ha,ha, eşti aşa de grasăă!
Tu: Şi tu eşti atât de slabă, încât ai putea deveni mascotă pentru susţinerea cauzei copiilor subnutriţi.
Ea: Dacă aş avea fundul mare ca tine,nu aş purta pantaloni mulaţi.
Tu: Dacă aş avea faţa ta, mi-aş trage o pereche de pantaloni peste ea!
Ea: Eşti o tocilară!
Tu: Există o carte unde sunt trecute numele tuturor persoanelor mai inteligente decât tine. Se numeşte carte de telefon.
Ea: Ce e cu tine? Arăţi super-nasol azi!
Tu: Dă-mi şi mie o poză cu tine! Colecţionez dezastre naturale.
Pentru profi!
Proful: Ai senzaţia că poţi face ce vrei pe aici?
Tu: Fiţi drăguţ cu mine, contribui şi eu la pensia dumneavoastră.
Proful: Este ultima dată când te avertizez!
Tu: M-am linistit atunci. Credeam că o să mă bateţi la cap tot anul .
Proful: Eşti un caz fără speranţă!
Tu: Ce chestielaughing Acelaşi lucru gândim şi noi despre dumneavoastră.
Special pt fraţi/surori !
-Nu eşti bun de nimic, decât de exemplu negativ!
-O să agăţ o fotografie de-a ta pe uşa de la subsol. Sigur scăpăm de şoareci.
-Când te aud vorbind, nu mă mir de ce nu a vrut nimeni să te cumpere la naştere.
-Eşti dovada vie că inteligenţa nu se moşteneşte!
Pentru părinţi
Ei: Nu ştim cu ce am greşit de ai ajuns în halul ăsta…
Tu: Cred că invers e mai simplu: Hai să vedem unde nu aţi greşit voi.
Ei: “Cât timp locuieşti în casa mea…”
Tu: …ştiu, trebuie să vă ascult monologurile.
Ei: Dacă nu îţi convine, poti sa pleci din casa noastră!
Tu: Cum??surprise Şi de abia acum îmi spui?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu